Vaikka olisit kirjautunut Hyrrään henkilöhakijana, näet hankekirjastossa organisaatiosi hakemukset, joissa on henkilötunnuksesi. Hakemusten käsitteleminen vaatii, että olet kirjautunut Hyrrään organisaatiosi nimissä.
Jos sähköisen tunnistautumisen jälkeisessä kirjautumisikkunassa ei näy organisaatiovalikkoa, ongelma voi johtua kahdesta syystä:
Sinulle ei ole vielä myönnetty Katso-palvelussa oikeuksia kyseiseen organisaatioon
Organisaation Katso-pääkäyttäjä myöntää sinulle Katso-palvelussa valtuutuksen, jotta voit toimia Hyrrässä organisaation nimissä. Tietoja valtuutuksen antamisesta löytyy Ruokaviraston ja Verohallinnon ohjeista. Katso-tuki neuvoo numerossa 029 497 040. Verohallinnon sivuilla on myös chat Katso-palveluun liittyviä kysymyksiä varten.
Huom! Muista säilyttää Katso-palvelun käyttäjätunnuksesi, salasanasi ja avainlukulistasi. Voit tarvita niitä myöhemmin.
Katso-tunnuksen ja Hyrrän välinen yhteys on passivoitunut
Jos olet aiemmin päässyt kirjautumaan organisaation nimissä Hyrrään, mutta et pääse enää, on Katso-tunnuksen ja Hyrrän välinen yhteys passivoitunut.
Kirjaudu Katso-palveluun omilla Katso-tunnuksillasi. Kun olet kirjautunut palveluun, voit kirjautua heti ulos, sillä pelkkä sisäänkirjautuminen aktivoi yhteyden. Nyt pääset taas kirjautumaan Hyrrään.
Lisää aiheesta täällä.
HAKIJAN USEIN ESITTÄMÄT KYSYMYKSET HYRRÄSTÄ19.12.2016